torstai 13. lokakuuta 2011

25 faktaa - ei sisällä reseptiä!

"Kun sinut on merkitty, sinun olisi tarkoitus kirjoittaa muistiinpano, joka sisältää 25 satunnaista asiaa, faktaa, tapaa tai tavoitettasi. Lopuksi haasta 5 ystävääsi. Jos minä merkitsen sinut, se tarkoittaa sitä, että haluan tietää sinusta enemmän."

Kiitos Lauralle haasteesta!

1. Olen neuroottinen pyykkien viikkaamisen ja kaappien järjestyksen suhteen.
2. Pelkään neuloja ja korkeita paikkoja. 
3. En voi sietää silliä tai graavilohta.
4. Voisin syödä pastaa ja suklaata päivittäin vaikka elämäni loppuun saakka ja kuolla onnellisena liikalihavuuden tuomiin elintasosairauksiin.
5. Innostun helposti ja olen loistava organisoimaan ja suunnittelemaan asioita. Hyvin suunniteltuhan on tunnetusti puoliksi tehty mutta toteutuspuoli kaipaisi silloin tällöin hivenen lisää vaivannäköä.
6. Rakastan kauniiden vihkojen ostelemista vaikken käyttäisi niitä.
7. En erota nopeasti oikeaa ja vasenta toisistaan. Suuntaa neuvoessani saatan käskeä kääntymään vasemmalle ja viitata samaan aikaan oikealle.
8. Kuuntelen rockia ja metallia mutta fanitan salaa Britney Spearsia.
9. Maailmankaikkeuden paras alkoholijuoma on keskiolut tölkistä juotuna.
10. Rakastan suklaata ja pähkinöitä mutten voi sietää pähkinäsuklaata.
11. Osaan vaihtaa autonrenkaat itse.
12. Olen opiskellut kuutta ulkomaista kieltä mutta osaan sujuvasti vain yhtä.
13. Ensimmäinen fanittamani bändi oli Queen, jonka hittejä tanssin jo vaippaihottumaiässä.
14. Olen ollut teini-iässä lakto-ovovegetaristi.
15. En ole koskaan ollut allerginen millekään.
16. Pystyn uppoutumaan hyvään kirjaan niin täysin että menetän ajantajuni enkä kuule tai näe ympäröivästä maailmasta mitään.
17. Pidän kynttilöistä, tuikkukipoista, lyhdyistä ja kaikesta vastaavasta, ja ostelen mielelläni tuoksukynttilöitä vaikken malta juuri koskaan polttaa niitä.
18. Pidän numeroiden pyörittelystä ja salainen toiveeni olisi työskennellä palkanlaskijana.
19. Lapsuusajan toiveammattejani olivat asianajaja, eläinlääkäri ja suomen kielen opettaja.
20. En ole koskaan murtanut ainoatakaan luuta kropastani.
21. En osaa kävellä korkokengillä.
22. Minulla oli pikkulapsena kaksi mielikuvitusystävää.
23. Olen joskus hieman hajamielinen mutta saatan muistaa terävästi hyvinkin turhia pikkuasioita. Tiesittekö, että aikuisella siilillä on noin 6000 piikkiä?
24. Ensimmäinen lemmikkini oli peltomyyrä.
25. Olen koukuttunut Windowsin Hertta-korttipeliin.

Oli yllättävän hankalaa keksiä 25 asiaa joita kaikki eivät jo tietäisi! Nyt kun homma on hanskassa, voisin heittää haasteen seuraavaksi siskolleni Jennille. Seuraavassa postauksessa onkin sitten tiedossa taas leipomisasiaa, sillä palan halusta kokeilla yhtä kakkuideaa jota olen pyöritellyt päässäni jo pari päivää. Jos testi onnistuu, laittelen tänne viikonloppuna reseptin ja kuvia suklaasyöpön syyskakusta.

1 kommentti:

  1. ... En oo koskaa kuullu tuosta sun peltomyyrästäs :D Nytpä selvisi tämäki !

    VastaaPoista